موارد زیر شرایط و قوانینی هستند که ضمن کمک به آشنایی با مجموعه تاسیساتی رفاه، استفاده بهینهتری از خدمات مجموعه تاسیساتی رفاه داشته باشید. لطفاً موارد زیر را با دقت ملاحظه بفرمایید. ورود کاربران و استفاده از وبسایت مجموعه تاسیساتی رفاه با پروفایل شخصی، جشنوارهها و طرحهای تشویقی، رسانههای تصویری و سایر خدمات مجموعه تاسیساتی رفاه بهمنزله آگاهی و پذیرش شرایط و قوانین و همچنین نحوه استفاده از خدمات و سرویسهای مجموعه تاسیساتی رفاه است. همچنین لازم به ذکر است که ثبت سفارش در هر زمان به معنی پذیرش کامل کلیه شرایط و قوانین مجموعه تاسیساتی رفاه از سوی کاربر است و شرایط و قوانین مندرج، جایگزین کلیه توافقهای قبلی محسوب میشود.
با توجه به اینکه کلیه اصول و رویههای مجموعه تاسیساتی رفاه منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون حمایت از حقوق مصرفکننده و همچنین قانون تجارت الکترونیک است، متعاقباً کاربر نیز موظف به رعایت قوانین مرتبط با کاربر است. درصورتیکه مجموعه تاسیساتی رفاه در آینده تغییراتی در قوانین مندرج، رویهها و سرویسهای خود ایجاد کند، در همین صفحه منتشر و بهروزرسانی میشود و شما توافق میکنید که استفاده مستمر شما از سایت به معنی پذیرش هرگونه تغییر است.
مشتری یا کاربر
افرادی که با اطلاعات شخصی ثبتشده در فرم ثبتنام اقدام به ثبت سفارش کنند یا از هرگونه خدمت مجموعه تاسیساتی رفاه را داشته باشند. همچنین با توجه به اینکه مجموعه تاسیساتی رفاه یک وبسایت خردهفروشی آنلاین است، مطابق قانون تجارت الکترونیک، مشتری یا مصرفکننده هر شخصی است که به منظوری جز تجارت یا شغل حرفهای به خرید کالا یا خدمات اقدام میکند.
فروشنده
محصولات موجود در سایت مجموعه تاسیساتی رفاه، از طریق شرکتهای معتبر و واردکنندگان قانونی و رسمی خریداری شدهاند یا با همکاری برخی فروشندگان رسمی تأمین میشوند که در تمام موارد مجموعه تاسیساتی رفاه از طریق وبسایت یا تماس تلفنی با مشتریان در ارتباط خواهد بود و:
- کیفیت، قیمت و محتوا بر عهده مجموعه تاسیساتی رفاه است.
- فاکتور رسمی برای محصولاتی که مشتری درخواست صدور فاکتور رسمی دارد، با هماهنگی از طرف مجموعه تاسیساتی رفاه ارسال میشود.
- با توجه به نوسانات مقطعی برخی محصولات، پیشفاکتورهای صادرشده برای مشتریان تا پایان همان روز اعتبار دارند و قبل از پرداخت باید حتماً با مجموعه تاسیساتی رفاه هماهنگی شود. در غیر این صورت مجموعه تاسیساتی رفاه مجاز است سفارش را لغو کرده هزینه پرداختی مشتری را عودت نماید.
- در صورت بروز تأخیر در پردازش سفارش شما، این موضوع از طریق تماس به شما اطلاعرسانی شده و مجموعه تاسیساتی رفاه تلاش خواهد کرد محصول/محصولات موردنظر شما را ظرف 24 ساعت تأمین کند، در صورت عدم تأمین کالا بعد از زمان اعلامشده، اقلام در انتظار تأمین سفارش شما بهصورت سیستمی لغو خواهد شد.
- در شرایط خاص مثل جشنوارهها و تخفیفهای شگفتانگیز، احتمال لغو شدن سفارش به دلایلی مانند اتمام موجودی کالا وجود دارد و مجموعه تاسیساتی رفاه مجاز است بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارشگیری جدید، اقدام و فروش را متوقف کند.
- خدمات پس از فروش مجموعه تاسیساتی رفاه تنها در صورت درخواست مشتری مبنی بر بازگرداندن کالا را میپذیرد که کالا شرایط اعلامشده در بند خدمات پس از فروش را داشته باشد.
ارتباطات الکترونیکی مجموعه تاسیساتی رفاه
برای استفاده شما از خدمات و سرویسهای مجموعه تاسیساتی رفاه که شامل ثبت سفارش، ارسال ایمیل و... میشود، ارتباطات بهصورت الکترونیکی انجام میشود و در صورت رعایت اصول و رویهها، شما موافقت میکنید که مجموعه تاسیساتی رفاه از طرق مختلفی همچون پیام کوتاه، ایمیل و سایر موارد به درخواست شما پاسخ دهد.
- آدرس ایمیل، شمارههای تلفن و سایر مواردی که مشتری در پروفایل خود ثبت یا اعلام میکند، مواردی هستند که مورد تائید مشتری است و مجموعه تاسیساتی رفاه از طریق همین موارد مکاتبات خود را با مشتری انجام خواهد داد.
جهت اطلاعرسانی جشنوارهها، سرویسهای ویژه، خدمات و رویدادها، امکان دارد مجموعه تاسیساتی رفاه برای کاربران سایت ایمیل یا پیامک ارسال کند. در صورت عدم تمایل به دریافت این موارد کاربران میتوانند در پروفایل شخصی خود عضویت خود برای دریافت خبرنامه را لغو نمایند.
توجه داشته باشید که مجموعه تاسیساتی رفاه تنها از راههای ارتباطی اعلامشده در قسمت پایینی سایت با مشتریان ارتباط برقرار میکند و سایر ارتباطات خارج از این موارد تخلف بوده و بههیچوجه مورد تائید مجموعه تاسیساتی رفاه نیستند.
سیاستهای رعایت حریم شخصی
- مجموعه تاسیساتی رفاه به اطلاعات خصوصی اشخاصى که از خدمات سایت استفاده میکنند، احترام گذاشته و از آن محافظت میکند و همچنین متعهد میشود در حد توان از حریم شخصی شما دفاع کند و در این راستا، تکنولوژی موردنیاز برای هرچه مطمئنتر و امنتر شدن استفاده شما از سایت را، توسعه دهد. درواقع با استفاده از سایت مجموعه تاسیساتی رفاه، شما رضایت خود را از این سیاست نشان میدهید.
- همه مطالب در دسترس از طریق هر یک از خدمات مجموعه تاسیساتی رفاه، مانند متن، گرافیک، آرم، آیکون دکمه، تصاویر، ویدئوهای تصویری، موارد قابل دانلود و کپی، دادهها و کلیه محتوای تولیدشده توسط مجموعه تاسیساتی رفاه جزئی از اموال تاسیسات محسوب میشود و حق استفاده و نشر تمامی مطالب موجود و در دسترس در انحصار مجموعه تاسیساتی رفاه است و هرگونه استفاده بدون کسب مجوز کتبی، حق پیگرد قانونی را برای مجموعه تاسیساتی رفاه محفوظ میدارد.
- علاوه بر این، اسکریپتها و اسامی خدمات قابل ارائه از طریق هر یک از خدمات ایجادشده توسط مجموعه تاسیساتی رفاه و علائم تجاری ثبتشده نیز در انحصار مجموعه تاسیساتی رفاه است و هرگونه استفاده با مقاصد تجاری پیگرد قانونی دارد. کاربران مجاز به بهرهبرداری و استفاده از لیست محصولات، مشخصات فنی، قیمت و هرگونه استفاده از مشتقات وبسایت مجموعه تاسیساتی رفاه و یا هر یک از خدمات و یا مطالب، دانلود یا کپی کردن اطلاعات با مقاصد تجاری، هرگونه استفاده از دادهکاوی، روبات، یا روشهای مشابه مانند جمعآوری دادهها و ابزارهای استخراج نیستند و کلیه این حقوق بهصراحت برای مجموعه تاسیساتی رفاه محفوظ است.
- تنها مرجع رسمی مورد تائید ما برای ارتباط با شما، پایگاه رسمی این سایت یعنی tasisat-refah.ir است. ما با هیچ روش دیگری جز ارسال نامه از طرف آدرسهای رسمی و تائید شده در سایت، با شما تماس نمیگیریم. وبسایت مجموعه تاسیساتی رفاه هیچگونه سایت اینترنتی با آدرسی غیر از tasisat-refah.ir و همچنین، هیچگونه وبلاگ و شناسه در برنامههای گفتگوی اینترنتی همچون Yahoo Messenger یا MSN Messenger و غیره ندارد و هیچگاه با این روشها با شما تماس نمیگیرد. کاربران جهت برقراری ارتباط، تنها میتوانند از آدرسهای ذکر شده در بخش تماس با ما استفاده کنند.
ثبت، پردازش و ارسال سفارش
- سفارشهای ثبتشده در سایت در روزهای کاری از شنبه تا پنجشنبه (به غیر از روزهای تعطیل) پردازش میشوند. درصورتیکه سفارش در روز تعطیل ثبت شود، فرآیند پردازش و ارسال در اولین روز کاری بعد از تعطیلات انجام خواهد شد.
- برای تمامی سفارشهایی که بهصورت تلفنی ثبت میشوند، پیشفاکتور صادر شده و با توجه به نوسان قیمت و موجودی، اعتبار هر پیشفاکتور تا پایان تاریخ قیدشده در آن خواهد بود.
- کلیه سفارشهای ثبتشده در سایت مجموعه تاسیساتی رفاه از طریق پیشفاکتور و پیامک، در صف پردازش قرار میگیرند. مجموعه تاسیساتی رفاه همواره در ارسال و تحویل کلیه سفارشهای ثبتشده، نهایت دقت و تلاش خود را انجام میدهد. با وجود این، درصورتیکه موجودی محصولی در مجموعه تاسیساتی رفاه به پایان برسد، حتی پس از اقدام مشتری به سفارش گذاری، حق کنسل کردن آن سفارش و یا استرداد وجه سفارش برای مجموعه تاسیساتی رفاه محفوظ است و یا مشتری میتواند بهجای کالای به اتمام رسیده، محصول دیگری را جایگزین کند.
- در صورت اتمام مهلت پیشفاکتور و تغییر در قیمت یا موجودی محصول، مشتری موظف است شرایط فروش را مجدد بررسی و اعتبار پیشفاکتور را تمدید کند. درصورتیکه مشتری بعد از اتمام مهلت پیشفاکتور و بدون هماهنگی وجه سفارش را پرداخت کند، مجموعه تاسیساتی رفاه مجاز است وجه پرداختشده را عودت دهد و مسئولیتی در قبال تأمین محصول با شرایط قیدشده در پیشفاکتور را نخواهد داشت.
- در صورت بروز مشکل در پردازش نهایی سبد خرید مانند اتمام موجودی کالا یا انصراف مشتری، مبلغ پرداختشده حداکثر تا 48 ساعت کاری به حساب مشتری واریز خواهد شد.
- در صورت بروز هرگونه خطا نسبت به درج قیمت و ارزش ریالی کالاهای موجود در سایت مجموعه تاسیساتی رفاه، حق بیاثر نمودن سفارش و خرید انجامشده توسط مشتری، برای مجموعه تاسیساتی رفاه محفوظ است. مجموعه تاسیساتی رفاه در اسرع وقت وجوه دریافتی را طی 24 الی 48 ساعت کاری به حساب اعلامشده توسط مشتری واریز و عودت مینماید و مشتری با ورود به سایت مجموعه تاسیساتی رفاه میپذیرد از این امر آگاهی داشته و در این خصوص ادعایی نخواهد داشت.
- کاربران باید فرم ثبتنام و سفارش را با اطلاعات صحیح و بهطور کامل تکمیل کنند. بدیهی است در صورت ورود اطلاعات ناقص یا نادرست، سفارش کاربر قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود؛ بنابراین درج آدرس، ایمیل و شماره تماسهای همراه و ثابت توسط مشتری، بهمنزله مورد تائید بودن صحت آنها است و درصورتیکه این موارد بهصورت صحیح یا کامل درج نشده باشد، مجموعه تاسیساتی رفاه جهت اطمینان از صحت و قطعیت ثبت سفارش میتواند از مشتری، اطلاعات تکمیلی و بیشتری درخواست کند. همچنین، مشتریان میتوانند نام، آدرس و تلفن شخص دیگری را برای تحویل گرفتن سفارش وارد کنند و اگر مبلغ سفارش از پیش پرداختشده باشد، تحویلگیرنده سفارش هنگام دریافت کالا باید کارت شناسایی همراه داشته باشد.
- همچنین آدرسی که خریدار بهعنوان آدرس تحویلگیرنده ثبت یا انتخاب میکند، در فاکتور درج خواهد شد و لازم است درخواستکنندگان فاکتور به نام شخص حقوقی هنگام ثبت سفارش به این نکته توجه کافی داشته باشند، چراکه تغییر آدرس درجشده روی فاکتور پس از پردازش و تائید سفارش، بههیچعنوان امکانپذیر نخواهد بود.
- با توجه به شرایط موجود در کشور و همهگیری کرونا، امکان پرداخت در محل وجود ندارد و لازم است پیش از ارسال، مبلغ سفارش از طریق پرداخت کارت به کارت یا پرداخت اینترنتی تسویه شود.
- تحویل سفارش در اماکن عمومی همچون کافه، کافینت، رستوران، هتل و مانند آن امکانپذیر نیست و لازم است آدرس تحویل، دقیق و قابل استناد باشد.
- در صورت خرید اعتباری (استفاده از کد تخفیف یا ووچر) پس از نهایی شدن سبد، از نظر قانونی امکان اعمال تغییر در سبد خرید و تغییر مبلغ فاکتور به دلایل انصراف از خرید، حذف یا تغییر کالا یا تعداد کالا وجود ندارد و اگر مشتری درخواست هرگونه تغییری را داشته باشد، ووچر یا کد تخفیف باطل خواهد شد و امکان برگرداندن مبلغ آن وجود ندارد.
- در رابطه با سرویس تحویل فروشگاه اینترنتی مجموعه تاسیساتی رفاه، سفارش درب اصلی ساختمان (منتهی به خیابان) تحویل داده میشود.
- لازم به ذکر است افزودن کالا به سبد خرید به معنی رزرو کالا نیست و هیچگونه حقی را برای مشتریان ایجاد نمیکند. همچنین تا پیش از ثبت نهایی، هرگونه تغییر ازجمله تغییر در موجودی کالا یا قیمت، روی کالای افزودهشده به سبد خرید اعمال خواهد شد؛ بنابراین به مشتریانی که تمایل و تصمیم به خرید قطعی دارند (بهویژه درباره کالاهای ارائهشده تحت عنوان شگفتانگیز که دارای محدودیت تعداد هستند) توصیه میشود در اسرع وقت سفارش خود را نهایی کنند تا با اتمام موجودی یا تغییر قیمتی کالاها روبرو نشوند. بدیهی است که مجموعه تاسیساتی رفاه هیچگونه مسئولیتی نسبت به کالاهایی که در سبد خرید رها شده است، ندارد.
خسارت در هنگام حملونقل
مجموعه تاسیساتی رفاه همواره نهایت تلاش خود را میکند تا کلیه سفارشها درنهایت صحت و بدون آسیب به دست مشتریان خود در سراسر کشور برسد. با توجه به بستهبندی ایمن و استاندارد همه مرسولات، تحویل به هر یک از شرکتهای حملونقل معتبر به انتخاب کاربر و اعلام بارنامه مرسوله (درج در سبد خرید و اطلاعرسانی از طریق سرویس پیام کوتاه) به این معنی است که بروز هرگونه حادثه در هنگام حمل و تحویل به عهده شرکت حملونقل است و مجموعه تاسیساتی رفاه تنها در صورت تائید شرکت حملکننده سفارش و در راستای تسهیل امور پیگیری، خسارت را جبران میکند.
آسیبهای ناشی از حملونقل باید در عرض 24 ساعت کاری پس از تحویل سفارش به خدمات پس از فروش مجموعه تاسیساتی رفاه اطلاع داده شود و کالای آسیبدیده به همراه صورتجلسه رسمی شرکت حملکننده و کلیه متعلقات و فاکتور به خدمات پس از فروش مجموعه تاسیساتی رفاه ارسال شود.
- برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
سرویس مهلت تست ۷ روزه مجموعه تاسیساتی رفاه
رضایتمندی و آسودگی خاطر مشتریان از اهداف اصلی فعالیت وبسایت تخصصی مجموعه تاسیساتی رفاه بوده و تلاش این مجموعه در راستای ارائه کالاها با شرایط مطلوب و مورد انتظار مشتریان است.
- این شرایط شامل همه محصولات است به غیر از کالاهایی که شامل فرایند ساخت سفارشی میشوند، اعم از اینکه محصول فقط طبق سفارش قطعی مشتری در کارخانه و یا کارگاه ساخته و موجود شود، کالا طبق مشخصات خاص ارائهشده توسط مشتری، بهصورت شخصیساز ارائه شود و یا طبق سفارش قطعی مشتری نسبت به خرید و واردات آن محصول از خارج از کشور اقدام شود که مشمول 7 روز مهلت بازگشت کالا نمیشوند.
- لازم به توجه است که ایرادهای اعلامشده توسط مشتری (در مواردی که مرجوعی نقص فنی یا ظاهری است)، توسط کارشناسان خدمات پس از فروش مجموعه تاسیساتی رفاه کنترل و بررسی میشود در صورت تائید وجود نقص فنی، کالا مشمول استفاده از سرویس بازگشت وجه میشود. درصورتیکه موجودی کالای آسیبدیده در تاسیساتی رفاه به اتمام برسد و مجموعه تاسیساتی رفاه امکان تعویض کالای آسیبدیده با کالای جایگزین را نداشته باشد، میتواند مبلغ کالا را به حساب خریدار استرداد نماید.
- آسیبهای فیزیکی ناشی از حملونقل طبق رویهها در لحظه تحویل به مشتری و یا 24 ساعت پسازآن تحویل کالا اعلام گردد. در غیر این صورت جهت تائید درخواست مرجوعی نیاز به ارسال مستندات شفاف است.
- برای تسریع در استفاده از سرویس مرجوعی و تعویض 7 روزه مجموعه تاسیساتی رفاه، دقت فرمایید که کالا بهخوبی بستهبندی و در شرایط اولیه باشد، لوازم جانبی و فاکتور بهصورت کامل به همراه آن ارسال شود.
- برای اطلاعات بیشتر به صفحه رویههای بازگرداندن کالا مراجعه کنید.
نظرات کاربران
هدف از ایجاد بخش نظرات درمجموعه تاسیساتی رفاه، اشتراکگذاری تجربهی خرید و کاربری محصولاتی است که به فروش میرسد. بدیهی است بخش نظرات مجموعه تاسیساتی رفاه با دیگر سایتها و شبکههای اجتماعی متفاوت است. در این بخش، هر کاربر مجاز است در چهارچوب شرایط و قوانین سایت، نظرات خود را به اشتراک بگذارد و پس از بررسی کارشناسان تائید، نظرش را روی سایت مشاهده کند. بدیهی است که اگر قوانین سایت در نظرات کاربری رعایت نشود، تائید نمیشوند و درنتیجه در سایت به نمایش درنمیآیند. مجموعه تاسیساتی رفاه در قبال درستی یا نادرستی نظرات منتشر شده در این قسمت، هیچگونه مسئولیتی ندارد. نمایش نظرات کاربران در سایت بههیچوجه به معنی تائید فنی مجموعه تاسیساتی رفاه دربارهی محتویات نظر نیست؛ لذا از کاربران محترم تقاضا میشود نظرات را بهتنهایی اصل و پایهی انتخاب و تصمیمگیری خود قرار ندهند.
شرایط و قوانین درج نظر در بخش نظرات کاربران
- فارسی بنویسید و از کیبورد فارسی استفاده کنید. بهتر است از فضای خالی (Space) بیشازحد معمول، کشیدن حروف یا کلمات، استفادهی مکرر از یک حرف یا کلمه، شکلک و اموجی در متن خودداری کنید.
- برای نظر یا نقد و بررسی خود عنوانی متناسب با متن انتخاب کنید. یک عنوان خوب کاربران را برای خواندن نظر شما ترغیب خواهد کرد.
- نقد کاربران باید شامل قوتها و ضعفهای محصول در استفادهی عملی و تجربهی شخصی باشد و مزایا و معایب بهصورت خلاصه و تیتروار در محل تعیینشده درج شود. تا حد ممکن از مبالغه و بزرگنمایی مزایا یا معایب محصول خودداری کنید.
- نقد مناسب، نقدی است که فقط معایب یا فقط مزایا را در نظر نگیرد؛ بلکه بهطور واقعبینانه معایب و مزایای هر محصول را در کنار هم بررسی کند.
- با توجه به تفاوت در سطح محصولات مختلف و تفاوت عمده در قیمتهای آنها، لازم است نقد و بررسی هر محصول با توجه به قیمت آن صورت گیرد؛ نه بهصورت مطلق.
- جهت احترام گذاشتن به وقت بازدیدکنندگان سایت، لازم است هنگام نوشتن نقد، مطالب غیرضروری را حذف کرده و فقط مطالب ضروری و مفید را در نقدتان لحاظ کنید.
- با توجه به ساختار بخش نظرات، برای سؤال کردن یا درخواست راهنمایی در این بخش در عنوان کامنت خود خودداری عبارت «سؤال» یا «درخواست راهنمایی» را در قید کنید.
- کاربران ارسالکنندهی نظر موظفاند از ادبیات محترمانه استفاده کرده و از توهین به دیگر کاربران یا سایر افراد پرهیز کنند. بدیهی است هرگونه توهین به فرد یا افراد و استفاده از کلمات نامناسب، باعث تائید نشدن نظر کاربر میشود.
- قسمت نظرات سایت، با تالارهای گفتوگو (فروم) متفاوت است؛ لذا برای حفظ ساختار، مباحث خارج از چهارچوبی که حالت بحث و گفتوگو دارد، تائید نخواهد شد.
- تمام کاربران حق دارند نظرات خود را به شرط رعایت قوانین، در سایت منتشر کنند؛ لذا حتی اگر نظری را به دور از واقعیت، جانبدارانه یا اشتباه یافتید، نباید نظر دهنده را مخاطب قرار دهید یا از وی انتقاد کنید. هر کاربر تنها میتواند نظر خود را عنوان کرده و قضاوت را به خوانندگان نظرات واگذار کند.
- بههیچوجه در بخش نظرات مبلغ «قیمت» را ذکر نکرده، دربارهی آن سؤال نکنید و نظری ندهید.
- در نظرات خود، از بزرگنمایی یا اغراق دربارهی قوتها یا ضعفهای محصول خودداری کنید. بدیهی است تا حد ممکن هرگونه نظر مبالغهآمیز یا به دور از واقعیت تائید نخواهد شد.
- با توجه به مسئولیت سایت در قبال لینکهای موجود در آن، نباید لینک سایتهای دیگر را در نظرات خود ثبت کنید. دقت داشته باشید تا جای ممکن از هرگونه لینک دادن (فرستادن) دیگر کاربران به سایتهای دیگر و درج ایمیل یا نام کاربری شبکههای اجتماعی خودداری کنید.
- تنها نظراتی تائید خواهند شد که مرتبط با محصول موردنظر باشند؛ لذا بحثهای متفرقه و غیر مرتبط با محصول را مطرح نکنید.
- کاربران میتوانند نقد خود به هر بخش ازمجموعه تاسیساتی رفاه را در قسمت مربوط اعلام کنند؛ لذا هیچگونه نقدی را دربارهی سایت یا خدمات آن در قسمت نظرات ننویسید.
- توجه داشته باشند، مسائلی را که از آن اطمینان ندارید، بههیچوجه در نظرات ثبت نکنید؛ همچنین از بازنشر شایعات یا اطلاعات غیرمطمئن دربارهی محصولات جدا خودداری کنید.
- بهتر است مطالبی در این بخش ثبت شود که برای بازدیدکنندگان سایت مفید باشد؛ لذا از بیان هرگونه مطالب شخصی، غیر مرتبط یا غیرضروری در این بخش پرهیز کنید.
- لازم است نظرات خود را بهصورت نگارشی ثبت کرده و از کوتاه کردن کلمات یا استفاده از ادبیات محاوره تا جای ممکن خودداری کنید. استفاده از ادبیات نوشتاری که قابلیت نمایش در سایت را داشته باشد، لازمهی تائید نظرات کاربران است.
محتوا
- مجموعه تاسیساتی رفاه نهایت تلاش و دقت را در راستای ارائه تمامی سرویسهای خود میکند و بهمنظور تولید محتوا از منابع و مراجع اصیل و نیز شرکتهای سازنده محصولات استفاده میکند. لازم به ذکر است مجموعه تاسیساتی رفاه تضمین نمیکند که توصیفات محصول و یا دیگر مطالب مندرج در سایت عاری از خطا باشد. اگر محصول ارائهشده توسط مجموعه تاسیساتی رفاه دارای هرگونه مغایرت با اطلاعات درجشده در سایت است تنها راهحل، استرداد کالا قبل از استفاده و در شرایط اولیه است.
- وبسایت مجموعه تاسیساتی رفاه هیچگونه مسئولیتی را در رابطه با حذف شدن صفحههای سایت خود و یا لینکهای مرده نمیپذیرد. سروﻳسهای سایت آنگونه که هست ارائه میشود و سایت مجموعه تاسیساتی رفاه تحت هیچ شرایطی مسئولیت تأخیر یا عدم کارکرد سایت را که میتواند ناشى از عوامل طبیعى، نیروى انسانی، مشکلات اینترنتى، خرابی تجهیزات کامپیوترى، مخابراتى و غیره باشد بر عهده ندارد.
- کلیه محتویات سایت مجموعه تاسیساتی رفاه شامل قانون حق تکثیر شده و به سایت مجموعه تاسیساتی رفاه تعلق دارد.
سیاست قیمتگذاری
- سیاست قیمتگذاری در مجموعه تاسیساتی رفاه مبتنی بر اصول مشتری مداری و احترام به حقوق مصرفکننده است. قیمتهای ارائهشده برای کالاها در مجموعه تاسیساتی رفاه قیمتهای خردهفروشی است که غالباً توسط تولیدکننده و یا تأمینکننده آن محصول بهصورت مصوب تعیین شده است و سایر کالاها بر اساس مدل و مشخصات و همچنین کالاهای مشابه در بازار تعیین قیمت میشوند.
- با نهایت احترام به کاربران و با توجه به طیف گسترده سبد محصولات، مجموعه تاسیساتی رفاه نمیتواند قیمت و موجودی نهایی کالاها را قبل از سفارش گذاری بهصورت قطعی اعلام نماید. در صورت وجود نوسانهایی در بازار و یا اشتباه در قیمتگذاری، اگر سفارشی قابل تحویل نباشد، مجموعه تاسیساتی رفاه موظف است در اسرع وقت این موضوع را به فرد سفارشدهنده اطلاع دهد و سفارش را لغو نماید.
- لازم به ذکر است درصورتیکه کالایی پس ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود، سفارش بهروزرسانی و قیمت جدید اعمال میشود.
- قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزشافزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزشافزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاعرسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
طرح تشویقی شگفتانگیز بهمنظور ایجاد تجربه یک خرید خوب برای کاربران در نظر گرفته شده و در این بخش تعدادی از محصولات با تخفیفهایی بسیار ویژهتر نسبت به فروشهای ویژه درج میشود که این کالاها تنها برای مدتی محدود امکان سفارش گذاری دارند. در مواردی که به دلیل استقبال کاربران موجودی کالا زودتر از موعد مقرر به پایان رسد، وضعیت کالا به ناموجود تغییر میکند و امکان سفارش گذاری وجود نخواهد داشت.
- درصورتیکه کالایی در روز قبل از فروش شگفتانگیز به سبد خرید اضافه شود و در هنگام پردازش، کالا در طرح شگفتانگیز باشد، قیمت شگفتانگیز اعمال میشود.
- هزینه ارسال سفارش برای بخش شگفتانگیز به ازای هر سفارش بهصورت مجزا و ثابت در نظر گرفته میشود و امکان تغییر ندارد.
- قیمت کلیه محصولات با احتساب مالیات بر ارزشافزوده است و مشتری مبلغ جداگانهای بابت مالیات و عوارض ارزشافزوده پرداخت نمیکند و هزینههای بستهبندی، ارسال و بیمه حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاعرسانی میشود، ممکن است جداگانه محاسبه شود.
نمایندگی
مجموعه تاسیساتی رفاه تنها با نام tasisat-refah.ir اعتبار دارد و نامهای مشابه فاقد اعتبار هستند و از نظر مجموعه تاسیساتی رفاه مورد تائید نیستند.
- در هیچ نقطهای از کشور نمایندگی فروش و یا خدمات پس از فروش ندارد و کلیه سرویسها و تراکنشهای مالی از طریق دفتر مرکزی پردازش میشود. لطفاً در صورت مشاهده هرگونه تخلفی از این دست، مراتب را جهت پیگرد قانونی به روابط عمومی مجموعه تاسیساتی رفاه اطلاع دهید.
اصفهان، ملک شهر، خیابان بهارستان، نمایندگی لورچ و ایران رادیاتور شیخی(رفاه)
مشاور وکارشناس فروش 09136767747
تماس با کارشناس فروش وخدمات درروزهای کاری ازساعت 9 صبح تا ساعت 19 عصر و پنج شنبه ها تا ساعت 13امکان پذیر است.
کلیه سفارشات در اصفهان با پیک شهری وسراسر کشور از طریق تیپاکس وباربری ارسال میگردد.
در صورت تمایل مشتری و هماهنگی با واحد فروش امکان پرداخت حضوری در دفتر وب سایت مجموعه تاسیساتی رفاه و تحویل اجناس بصورت محدود امکان پذیر است.
(لطفا به هیچ عنوان قبل از هماهنگی با مسئول فروش مجموعه اقدام به واریز وجه نفرمایید)
تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه میباشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.