پرسش های متداول ,

menuordersearch
tasisat-refah.ir
سوالات متداول - از کجا بفهمم کالایی در مجموعه تاسیساتی رفاه موجود است؟

بطور معمول، تمام کالاهایی که در وب سایت مجموعه تاسیساتی رفاه امکان ثبت سفارش آنها موجود است، قابل تحویل میباشند ولی به دلیل حجم بالای سفارشات و تعداد بالای محصولات در سایت، گاها امکان به روز رسانی لحظه ای همه محصولات وجود ندارد. به این خاطر اولین مرحله خرید از سایت مجموعه تاسیساتی رفاه، درخواست استعلام موجودی و قیمت است.
در این مرحله همکاران ما در کمترین زمان پس از ثبت و به جریان افتادن سفارش خرید، وضعیت موجودی و قیمت کالا را بصورت تلفنی، ایمیل و پیامک به اطلاع شما می‌رسانند. لذا کافی است شما برای استعلام و اطلاع از آخرین وضعیت کالا، ثبت سفارش خرید را بدون پرداخت وجه و با انتخاب گزینه پرداخت در محل انجام دهید. حداکثر زمان برای ثبت سفارش 2 دقیقه است و ثبت سفارش حتی بدون داشتن ایمیل آدرس (صرفاً با درج شماره تلفن موبایل) و بدون هرگونه هزینه‌ای قابل انجام است.

 

آیا برای خرید از مجموعه تاسیساتی رفاه حتما باید در سایت عضو باشم؟

چنانچه مایل به خرید بصورت تلفنی هستید عضویت در سایت لزومی ندارد ولی اگر میخواهید طبق روال کاربران سایتهای فروشگاهی خرید خود را بصورت آنلاین انجام دهید، در اینصورت با درج شماره تلفن همراه و یا آدرس ایمیل خود در بخش ثبت نام عضو سایت گردیده و سفارش خود را به راحتی و طبق روال انجام دهید. البته با عضویت در سایت علاوه بر آنکه از جشنواره ها و تخفیف ها اطلاع پیدا می‌کنید، می‌توانید از سایر مزایا و امتیازات این عضویت نیز بهره مند گردید.

- آیا قیمتهای سایت به روز است؟

ما همواره تمام سعی خود را انجام می‌دهیم تا وضعیت قیمت و موجودی سایت به روز باشد. بدین منظور به عنوان یکی از اولین و معتبرترین فروشگاه اینترنتی تاسیسات کشور، قیمت محصولات را در سایت درج کرده ایم. با این حال مشتریان جهت آگاهی از آخرین قیمت و موجودی تنها لازمست ثبت سفارش خرید (بدون پرداخت وجه) نمایند. و در بیش از 95 درصد مواقع حتی با گذشت تاریخ به روز رسانی، قیمت ها و موجودی صحیح می‌باشند.

- آیا امکان تخفیف روی قیمتهای سایت وجود دارد؟

با توجه به اینکه قیمت گذاری کالاها در مجموعه تاسیساتی رفاه  بر اساس حداقل حاشیه سود است، متاسفانه امکان ارائه تخفیف بیشتر بر روی قیمت های درج شده وجود ندارد.

- آیا امکان خرید حضوری وجود دارد؟

بله ولی معمولا خرید حضوری بیشتر توسط کارشناسان پروژه ها و شرکتها صورت میگیرد.

- آیا امکان رویت کالا قبل از خرید وجود دارد؟

معمولا به دلیل ماهیت کاری فروشگاه های اینترنتی، امکان رویت کالاها از نزدیک وجود ندارد. اما برای فراهم آوردن امکان خرید برای مشتریان، اطلاعات کامل محصولات، ویژگیها و تصویر واضح آنها در وب سایت مجموعه تاسیساتی رفاه قرار داده شده که مشتریان به کمک آنها می‌توانند به سادگی خرید خود را انجام دهند

- آیا می‌توانم کالا را درب شرکت تحویل بگیرم؟

در بعضی موارد و برای کالاهای کوچک و کم حجم و پس از هماهنگی با کارشناس فروش مربوطه امکان پذیر است.

- آیا امکان دریافت پیش فاکتور وجود دارد؟

ارائه پیش فاکتور صرفا برای خرید کالاهای مورد نیاز شرکت ها و پروژه های ساختمانی و تاسیساتی امکان پذیر است.

- آیا می‌توانم کالای خود را در هنگام تحویل، باز و رویت نمایم؟

بله، غیر از موارد خاص که در برگ رسید تحویل کالا، قید می‌گردد، مشتریان محترم موظف هستند در تمام موارد کالا را تحویل ظاهری بگیرند، ابتدا می‌بایست کالای خود را از نظر ظاهری بررسی نمایند و سپس رسید تحویل کالا بصورت صحیح و سالم را امضاء نمایند. این مورد هم برای ارسال از طریق مجموعه تاسیساتی رفاه و هم از طریق پست و باربری نیز صادق و یکسان است.

- آیا می‌توانم برای شخص دیگری از مجموعه تاسیساتی رفاه خرید کنم و سفارش تحویل آن شخص داده شود؟

بله، با قید این مطلب در هنگام خرید که سفارش تحویل شخص دیگر داده می‌شود، می‌توان کالا را به شخص مورد نظر شما تحویل داد.

- از وضعیت سفارشی که ثبت کرده‏‌ام، چگونه می‌‏توانم مطلع شوم؟

مجموعه تاسیساتی رفاه با ارسال پیامک‏ وضعیت سفارش خرید را به شما اعلام می‏‌کند.

- ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق و مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

در برخی موارد ممکن است هنگام پرداخت صورتحساب، وجه از حساب شما کسر اما پرداخت اینترنتی شما تایید نگردد، در این موارد وجه معمولا بلافاصله از طرف بانک به حساب شما عودت داده می‌شود اما ممکن است این عودت حداکثر تا ۷۲ ساعت به تاخیر بیافتد که مربوط به بانک بوده و هیچ ارتباطی به فروشگاه ندارد.

- می‏‌توانم سفارش خریدم را تلفنی ثبت کنم؟

بطور کلی معمولا به منظور تسریع فرایند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، پیشنهاد می‌کنیم سفارشات خرید خود را بصورت اینترنتی ثبت بفرمائید، اما در موارد خاص نیز می‌توانید بصورت تلفنی تماس گرفته و خرید خود را ثبت یا به انجام برسانید.

- برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

کارشناسان مجموعه تاسیساتی رفاه تمام تلاش خود را می‏‌کنند تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت وجود داشته باشد، با این حال در صورتیکه اطلاعات موجود در سایت برای شما کافی نیست، می‌توانید ابتدا سفارش خود را در سیستم ثبت و پس از تماس کارشناسان سوالات خود را مطرح، سپس در صورت تمایل سفارش خود را نهایی بفرمایید.

- آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت مجموعه تاسیساتی رفاه امن است؟

شما هنگام پرداخت اینترنتی، از سایت مجموعه تاسیساتی رفاه وارد درگاه امن بانک مورد نظر شده و از طریق درگاه و وب سایت امن آن بانک، وجه خود را پرداخت می‌نمایید. لازم به توضیح است که درگاه های بانکی نیز با توجه به آنکه از پروتکل امن https استفاده می‌کنند، جایی برای نگرانی ندارند. در ضمن برای احتیاط بیشتر شما می‌توانید در هنگام ورود اطلاعات کارت بانکی خود از صفحه کلید مجازی استفاده کنید.

- آیا سفارشاتی که از طریق پست یا باربری ارسال میشوند، کالا را تا داخل ساختمان نیز حمل میکنند؟ یا وظیفه حمل کالا فقط تا جلوی درب منزل است؟

خیر - هر شرکت حمل و نقلی (اعم از پیک، پست، باربری، وانت و ...) که کالا بواسطه آن برای مشتریان ارسال شود وظیفه دارند کالا را تا جلوی درب ساختمان حمل کنند. حمل در داخل طبقات و واحدها باید با هماهنگی قبلی صورت بگیرد ضمن اینکه شامل هزینه جداگانه هم میشود.

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

aparatgooglefacebooktwiteryou
logo

اصفهان، ملک شهر، خیابان بهارستان، نمایندگی لورچ و ایران رادیاتور شیخی(رفاه)
مشاور وکارشناس فروش 09136767747